مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-26اقتصادي

توزیع بیش از 30 هزار تن کالای اساسی در سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار بالغ بر 30 هزار و 649 تن انواع کالا اساسی در استان توزیع شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار بالغ بر 30 هزار و 649 تن انواع کالا اساسی در استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ افزود: با توجه به فعالیت سودجویان و برهم زدن آرامش و نظم بازار برای بالا بردن توان خرید مردم کارگروه ستاد تنظیم بازار استان در سال 99 به طور مجموع 95 جلسه تشکیل داد که به نسبت سال 98 تعداد جلسات رشد 2.

2 درصد داشت و تصویب 636 مصوبه هم نتیجه جلسات بود که از نظر تعداد مصوبات هم با توجه به 595 مصوبه سال 98 رشد 6.

9 درصدی یافت.

وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات این کارگروه سال قبل با توجه به نیاز بازار بالغ بر 10 هزار و 289 تن شکر تنظیم بازار در استان توزیع شد، در کنار آن بیش از 9 هزار و 654 تن روغن هم در بازار توزیع شد همچنین با توجه به اینکه کمبود برنج هم یکی از ناراحتی های شهروندان بود که برای برطرف کردن آن بالغ بر 6743 تن برنج تنظیم بازار در اختیار فروشندگان مجاز برای توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 30 هزار تن کالای اساسی در سیستان وبلوچستان

توزیع بیش از 30 هزار تن کالای اساسی در سیستان وبلوچستان