مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-26سياسي

نقض پروتکل های بهداشتی، تخلف انتخاباتی است


معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: نقض پروتکل های بهداشتی جزء تخلفات انتخاباتی محسوب می شود و برخورد قضایی با ناقضین صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جمال عرف با بیان اینکه با مشخص شدن فهرست کاندیدا های نهایی برای رقابت های انتخاباتی 28 خرداد ماه سال جاری رسما وارد فضای تبلیغات انتخاباتی شده ایم، اظهار کرد: انتخابات چهار مولفه مهم، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت دارد و در این راستا وظیفه اصلی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.

وی گفت: تلاش در راستای مشارکت افزایی، وظیفه همه دستگاه های ملی است و البته وزارت کشور هم تلاشی جدی برای برگزاری انتخاباتی مشارکتی دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: طی ماه های اخیر وزارت کشور جلسات متعددی با گروه های مرجع، رسانه ها، احزاب و فعالان سیاسی با رویکرد مشارکت افزایی و تقویت زمینه های مشارکت داشته است.

عرف با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونایی، تبلیغات انتخاباتی عمدتا در بستر رسانه ای خواهد بود، گفت: امروز کشور در شرایط شکننده ای به لحاظ بیماری قرار دارد و به همین دلیل پروتکل بهداشتی ویژه انتخابات تدوین شده که در آن تصریح شده است تجمعات و گردهمایی های انتخاباتی مثل سایر دوره ها نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض پروتکل های بهداشتی، تخلف انتخاباتی است

نقض پروتکل های بهداشتی، تخلف انتخاباتی است