مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 19:452021-05-26بين الملل

کتائب حزب الله: دربرابر خط مشی مجریان نقشه دشمنان ساکت نمی نشینیم


جنبش کتائب حزب الله عراق در واکنش به بازداشت چند ساعته یکی از فرماندهان الحشد الشعبی گفت که این جنبش از مقاصد این حرکت شکست خورده باخبر است و اجازه رسیدن به آن را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش کتائب حزب الله عراق به دنبال قضیه بازداشت چند ساعته یکی از فرماندهان الحشد الشعبی گفت که نخست وزیر عراق به دنبال بحران سازی هاست.

در بیانیه کتائب حزب الله آمده است: مردم عراق و نیروهای ملی گرای آن دیگر خطی مشی خطیر دولت الکاظمی را قبول ندارند که به دنبال خلق عمدی بحران ها با حمله به فرماندهان مجاهد الحشد الشعبی است تا نهادهای امنیت ملی کشور را با یکدیگر درگیر کند.

کتائب حزب الله افزود: حادثه ربودن قاسم مصلح فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار نشانه گستاخی الکاظمی و برخی فرماندهان امنیتی است و او باید دست از انجام این حملات خطرناک بردارد و شروط فرماندهان الحشد الشعبی را پیاده کند.

این جنبش با بیان اینکه از ماهیت این حرکت شکست خورده باخبر است، گفت: ما هرگز اجازه نمی دهیم اهداف این کار به دست آید و در برابر ادامه خط مشی خصمانه شخصیت هایی که جز به تامین منافع دشمنان و پیاده شدن نقشه هایشان نمی اندیشند، ساکت نخواهیم نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله: دربرابر خط مشی مجریان نقشه دشمنان ساکت نمی نشینیم

کتائب حزب الله: دربرابر خط مشی مجریان نقشه دشمنان ساکت نمی نشینیم