مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-26اقتصادي

اصفهان نیازمند ایجاد نیروگاه 2 هزار مگاواتی است


مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هر سال 2 هزار مگاوات در استان کمبود برق داریم، بنابراین نیازمند سرمایه گذاری 2 هزار مگاواتی نیروگاه جدید برای جبران تراز منفی تولید و پاسخگویی به رشد بار در 5 سال آینده است.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه به شرکت های برق اعلام کرده ایم که باید قبل از اعمال خاموشی جدول خاموشی را برای مشترکان ارسال کنند، اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده برای دانش آموزان که شود تا بتواند برای سرمایه گذاری برای 2 هزار مگاوات نیروگاه جدید برای جبران تراز منفی اقدام کند، تصریح کرد: هفته گذشته برنامه مدیریت اضطراری برق در تابستان 1400 را تدوین کردیم و به شرکت های برق اعلام کردیم باید این برنامه اضطراری تدوین و ابلاغ شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو پویشی دارد به نام پویش الف ب ایران که پروژه های آب و برق در استان ها افتتاح شود، باید در اصفهان نیز به شکل ویژه به این پویش توجه شود و شاهد آن باشیم که طرح های تأمین برق استان اجرا شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه باید بحران حاد خشکسالی استان مورد توجه واقع شود، گفت: 12 هزار از باغات استان نیاز به آب دارند و در تنش خشکسالی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیازمند ایجاد نیروگاه 2 هزار مگاواتی است

اصفهان نیازمند ایجاد نیروگاه 2 هزار مگاواتی است