مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-26سياسي

شرط موفقیت شوراها حضور افراد توانمند و متخصص است


نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به لزوم کارایی بهتر شوراها در خدمت به شهر و شهروندان گفت: شرط موفقیت نهاد شوراها حضور افراد توانمند و متخصص است.

- آیت الله محمدرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان این که باید از دانشوران، متخصصان و شایستگان در شوراها بهره برد تا شاهد کارایی بهتر آن باشیم اظهار کرد: رشد و پویایی شهر در حوزه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و… می طلبد تا افراد توانمند و متخصص در شورا حضور داشته باشند.

وی با بیان این که نداشتن تخصص در بین اعضای شورای شهر برای ورود به مباحث مهم شهری از نقاط ضعف شورای شهر است افزود: اگر به دنبال موفقیت شورای شهر ششم هستیم باید افرادی عضو شورا شوند که از مباحث شهری سررشته داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که ورود افراد متخصص و آگاه به شوراها، باعث می شود پارلمان های شهری تصمیمات موثرتری برای شهر داشته باشد گفت: آفت بزرگ انتخاب نادرست چیزی به جز شوراهای ناکارآمد نیست.

وی با بیان این که توجه به کارآمدی نامزدها اهمیت ویژه ای دارد اظهار کرد: اگر کارنامه و عملکرد کاندیداهای انتخاباتی با شفافیت در دید مردم قرار بگیرد قطعاً در انتخاب شایستگان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت شوراها حضور افراد توانمند و متخصص است

شرط موفقیت شوراها حضور افراد توانمند و متخصص است