مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 03:202021-05-26دانش

راه اندازی واحد بین الملل دانشگاه آزاد در تایباد یک اولویت است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد گفت: با توجه به شرایط مرزی بودن این شهرستان و تردد اتباع خارجی راه اندازی یک واحد بین الملل در این مرکز علمی ضرورت دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد گفت: با توجه به شرایط مرزی بودن این شهرستان و تردد اتباع خارجی راه اندازی یک واحد بین الملل در این مرکز علمی ضرورت دارد.

فرهاد روهنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمبود امکانات علمی و آموزشی در کشور افغانستان سبب شده بیشتر جوانان برای کسب مدارک عالی در دانشگاه های استان خراسان رضوی بهره مند شوند، راه اندازی یک واحد بین الملل در این شهرستان عاملی برای کاهش هزینه های بالای تردد و اسکان دانشجویان اتباع خواهد شد.

وی در ادامه به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: با احداث و راه اندازی یک واحد بین الملل دانشگاهی و پذیرش دانشجوی اتباع در مقطع کارشناسی تعاملات فرهنگی دو کشور مبادله خواهد شد علاوه بر آن دانشجویان از این شهرستان مایحتاج خود را خریداری کرده و ارزش پولی در کشور توسعه خواهد یافت و موجب توسعه مالی می شود.

افزایش پذیرش دانشجو در مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد روهنی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد 110 دانشجوی مقطع ارشد در این واحد علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش چشمگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد بین الملل دانشگاه آزاد در تایباد یک اولویت است

راه اندازی واحد بین الملل دانشگاه آزاد در تایباد یک اولویت است