مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-27اقتصادي

زیر خیابان های تهران تبدیل به پارکینگ خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا گلپایگانی درباره نتیجه اجرای طرح ایجاد پارکینگ و نهضت پارکینگ سازی در تهران اظهار کرد: در ساخت پارکینگ به صورت اجرایی و عملیاتی چندان موفق عمل نکرده ایم؛ - معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفت: استفاده از فضای زیر خیابان ها را برای تأمین زمین در درستور کار قرار دادیم و تقریبا مجوزات قانونی برای این کار اخذ شده که از زیرخیابان بتوانیم برای فضای پارک خودرو استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا گلپایگانی درباره نتیجه اجرای طرح ایجاد پارکینگ و نهضت پارکینگ سازی در تهران اظهار کرد: در ساخت پارکینگ به صورت اجرایی و عملیاتی چندان موفق عمل نکرده ایم؛ این موضوع ضعف ها و مقدماتی داشت که باید به آن ها پرداخته می شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات جدی در این زمینه متمرکز کردن جریمه های ناشی از کسری پارکینگ، برای ساخت پارکینگ است؛ این موضوع در قوانین و مقررات ردپایی داشت، اما اجرایی و عملیاتی نشده بود که خوشبختانه از اواخر سال 99 با پیگیری های حوزه شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و حمایت شورای شهرطی چند لایحه به این موضوع تأکید کردیم.

معاون معماری وشهرسازی شهردار تهران تصریح کرد: در ادامه پیگیری های صورت گرفته مشکلی که در سیستم مالی وجود داشت، برطرف و حساب جداگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر خیابان های تهران تبدیل به پارکینگ خواهد شد

زیر خیابان های تهران تبدیل به پارکینگ خواهد شد