مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-27سياسي

مازندران با کمبود فضای اداری روبرو است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به وجود 113 هزار مترمربع فضای اداری گفت: کمبود فضای اداری از مهمترین مشکلات در استان به شمار می رود.

- ، مفید غلامی راد صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی با بیان اینکه نیروهای قراردادی و فضای اداری از جمله مشکلات فراروی در استان به شمار می رود، افزود: در استان با تراکمی از نیروهای قراردادی روبرو هستیم.

وی اظهار داشت: با اجرای تبصره 20 قانون درتلاش هستیم تا بخشی از نیروهای قراردادی را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم.

وی همچنین فضای اداری را از دیگر مشکلات موجود در استان بیان کرد و گفت: در استان بیش از 113 هزار مترمربع فضای اداری وجود دارد و به شدت با کمبود فضای اداری مواجه هستیم و برخی دستگاه ها در این بخش مشکل دارند و اجاره نشین هستند.

غلامی راد یادآور شد: در صورت همکاری دستگاه ها می توان بخشی از هزینه های اداری را مدیریت کرد ولی متأسفانه دستگاه ها در این بخش همکاری ندارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به وجود بیش از 574 دستگاه خودروی دولتی فعال در استان اشاره و اضافه کرد: 444 دستگاه خودروی استیجاری نیز در دستگاه های اداری فعالیت می کنند.

وی گفت: اعتبارات هزینه ای سال قبل 558 میلیارد تومان بود که درصد بالایی از آن صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شده است و به دلیل تراکم بالای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با کمبود فضای اداری روبرو است

مازندران با کمبود فضای اداری روبرو است