مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-27فناوري

افزایش ضریب نفوذ موبایل در جاده های جنوب فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با راه اندازی سایت های جاده ای، زیرساخت ارتباطی در بخشی از محورهای مواصلاتی جنوب استان تقویت شده و ضریب نفوذ تلفن همراه افزایش می یابد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با راه اندازی سایت های جاده ای، زیرساخت ارتباطی در بخشی از محورهای مواصلاتی جنوب استان تقویت شده و ضریب نفوذ تلفن همراه افزایش می یابد.

مهرداد سهرابی پنجشنبه 6 خرداد به خبرنگاران گفت: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی، 2 سایت جاده ای تلفن همراه در محورهای مواصلاتی جهرم-دبیران-لار و گله دار-دارالمیزان احداث و موجب بهبود و افزایش ضریب نفوذ موبایل شده است.

او خاطرنشان کرد: احداث این سایت ها در راستای تحقق مصوبات سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فارس و پوشش حداکثری محورهای مواصلاتی استان بوده است.

سهرابی گفت: با احداث سایت جاده ای ایرانسل در محور مواصلاتی گله دار-دارالمیزان شهرستان مهر، 22 کیلومتر از این محور تحت پوشش این اپراتور تلفن همراه قرار گرفته و همزمان روستای چک چک بخش اسیر این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 50 نفر نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: با احداث سایت جاده ای همراه اول در محور جهرم-دبیران-لار، نیز به میزان 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب نفوذ موبایل در جاده های جنوب فارس

افزایش ضریب نفوذ موبایل در جاده های جنوب فارس