مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-27پزشكي

اختلال در خدمات رسانی داروخانه ها و آزمایشگاه ها بر اثر قطع برق


اراک-- رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: قطع برق باعث افزایش ازدحام در داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات سلامت محور به مردم می شود.

- اراک-- رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: قطع برق باعث افزایش ازدحام در داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات سلامت محور به مردم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهد شد.

وی افزود: قطعی برق می تواند مشکلاتی را در مراکز درمانی خصوصی و گاهی در بیمارستان ها به وجود آورده است.

جمالیان خاطر نشان کرد: قطعی برق در بیمارستانها و مراکز و درمانگاه های استان می تواند سبب آسیب رساندن به برخی تجهیزات نیز شود که باید برای این مهم اقدامات اساس صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: قرار داشتن در وضعیت تحریم، نداشتن ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای خرید و جایگزینی مجدد و حتی تعمیر آن تنها بخشی از مشکلاتی است که به وجود می آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: با همکاری خوب شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، قرار بر این شده است که برق هیچیک از بیمارستان های استان در این روزها که با کمبود میزان برق در کشور روبرو هستیم قطع نگردد که اگر این اتفاق مهم حادث گردد کمک بسیار زیادی به بخش سلامت استان خواهد شد وی گفت: برای درمانگاه ها، کلینیک ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مطب ها و… تمامی مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید تمهیدات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در خدمات رسانی داروخانه ها و آزمایشگاه ها بر اثر قطع برق

اختلال در خدمات رسانی داروخانه ها و آزمایشگاه ها بر اثر قطع برق