مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-27اقتصادي

آخرین آمار واکسینه شده ها در اسلامشهر/غفلت کنیم روزهای سخت بازمی گردد


فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر لزوم ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از واکسینه شدن 16 هزارو 800 نفر در اسلامشهر خبر داد و افزود: - فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر لزوم ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از واکسینه شدن 16 هزارو 800 نفر در اسلامشهر خبر داد و افزود: قطعا اگر در مورد کرونا ویروس ساده انگاری و غفلت کنیم روزهای سخت باز می گردد.

مسعود مرسلپور در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان اسلامشهر با تاکید بر توقف روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا گفت: شرایط همچنان شکننده است و اگر غفلت کنیم وضعیت سخت هفته های پیش تکرار خواهد شد لذا باید همچنان ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا روز 18 اردیبهشت ماه، 2 هزار و 243 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در اسلامشهر شناسایی شد و در همین بازه زمانی 635 نفر در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند که در پیک های قبلی کرونا بی سابقه بود.

خوشبختانه تاکنون 16 هزار و 800 نفر در شهرستان واکسینه شدند.

با آغاز به کار مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان، ازدحام خاصی در 13 مرکز خانه سلامت شاهد نیستیم و روند تزریق واکسن به گروه های هدف به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار واکسینه شده ها در اسلامشهر/غفلت کنیم روزهای سخت بازمی گردد

آخرین آمار واکسینه شده ها در اسلامشهر/غفلت کنیم روزهای سخت بازمی گردد