مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-27حوادث

نجات جان همه سرنشینان شناور دوبه متین در آب های عمان


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات هر 7 سرنشیان شناور دوبه متین در آبهای کشور عمان خبر داد و گفت: بی توجهی به هشدارها ی هواشناسی و استمرار دریاروی در شرایط نامساعد جوی محتمل ترین علت بروز این حادثه به نظر می رسد.

- ایسنا/هرمزگان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات هر 7 سرنشیان شناور دوبه متین در آبهای کشور عمان خبر داد و گفت: بی توجهی به هشدارها ی هواشناسی و استمرار دریاروی در شرایط نامساعد جوی محتمل ترین علت بروز این حادثه به نظر می رسد.

اسماعیل مکی زاده صبح امروز(6 خردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح جزییات عملیات نجات سرنشینان شناور دوبه متین گفت: مقارن ساعت 22:50 شب گذشته (5 خردادماه ) گزارشی مبنی بر خروج از شرایط تعادل و به حالت نیمه غرق در آمدن شناور دوبه منتسب به متین در آبهای کشور عمان واصل شد.

وی افزود: بلافاصله مرکز ملی جستجو و نجات دریایی بندرعباس(mrcc) ضمن هماهنگی با گارد ساحلی کشور عمان، نیروی دریایی سپاه (ندسا) و دریابانی نسبت به اعزام نیروها از جمله ناجی 12 از نزدیکترین ایستگاه به محل اقدام کرد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته خوشبختانه هر 7 خدمه این شناور متشکل از 5 نفر ایرانی و دو تبعه هندی که پیش از غرق شدن موفق به خروج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان همه سرنشینان شناور دوبه متین در آب های عمان

نجات جان همه سرنشینان شناور دوبه متین در آب های عمان