مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:302021-05-27اقتصادي

معدن مرمریت آباده با اعطای تسهیلات به تولید بازگشت


مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: واحد معدنی مرمریت آباده با معاضدت دولت از طریق اعطای تسهیلات 80 میلیارد ریالی توانسته دوباره روی پای خود بایستد و چرخ های تولید آن دوباره به صدا دربیاید.

- ایسنا/فارس مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: واحد معدنی مرمریت آباده با معاضدت دولت از طریق اعطای تسهیلات 80 میلیارد ریالی توانسته دوباره روی پای خود بایستد و چرخ های تولید آن دوباره به صدا دربیاید.

خادم حمزه، پنجشنبه 6 خرداد به خبرنگاران گفت: واحد معدنی مرمریت آباده، به دلیل فقدان نقدینگی و سرمایه درگردش برای مدتی تعطیل شده و شاغلان در آن بیکار شده بودند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: با تامین نقدینگی استحصال مواد معدنی و راه اندازی خطوط از سر گرفته شد و نیروی کار آن مشغول به فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد فارس با تمام توان از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای افزایش ظرفیت تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری حمایت کرده است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی باید همه توان و ظرفیت نیروی انسانی خود را در مرکز استان وشهرستان ها به کار گیرند؛ زیرا هدف اصلی ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار در استان و افزایش رفاه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مرمریت آباده با اعطای تسهیلات به تولید بازگشت

معدن مرمریت آباده با اعطای تسهیلات به تولید بازگشت