مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-27سياسي

اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد


‍ استاندار همدان با بیان اینکه اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد گفت: فضا به گونه ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران استان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات و برگزاری قانون مدارانه آن اظهار کرد: باید انتخاباتی با شکوه و منطبق بر قانون و بدون حاشیه برگزار شود.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد برجسته از مردم سالاری دینی، دموکراسی، جمهوریت و اسلامیت نظام است گفت: اصل انتخابات و برگزاری آن یک رویداد منحصر به فرد است که پیشرفت، توسعه و دوام و قوام نظام را به دنبال دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم نشان از اُنس و مسئولیت پذیری بیشتر به توسعه و آبادانی و سیاست های جاری کشور است افزود: وظیفه داریم اصول اساسی انتخابات را مد نظر قرار داده و به عنوان مجریان انتخابات، آن ها را به دقت جاری و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه فرآیند های انتخاباتی، در چارچوب قانون، در هر شرایطی و با هر ترکیب انتخاباتی، انجام و اجرا شوند گفت: فرمانداران، تا روزهای پایانی فرآیند انتخابات را مرور و کم و کاستی ها را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد

اجرای قانون باید ملاک تمام فرآیندهای انتخابات باشد