مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-27اجتماعي

روزهای گرم برای یزدی ها در پیش است/تجربه دمای 43 درجه در بهار


رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: هوای یزد امروز نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش یافته اما از فردا، روزهای گرم تابستانی یزد آغاز می شود.

- ، هوای امروز یزد را غبارآلود همراه با وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک، کاهش موقتی دما پیش بینی کرد و اظهار داشت: از روز جمعه و طی هفته آینده، مجدداً روند افزایش دما در استان را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای یزد امروز در گرمترین ساعات به 33 درجه و در خنک ترین ساعات به 21 درجه می رسد، افزود: در روز جمعه با افزایش سه تا چهار درجه ای دما، دمای هوا به 36 درجه خواهد رسید.

میرحسینی عنوان کرد: روند افزایش دما در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و در وزهای شنبه و یکشنبه، دمای هوا به 40 درجه خواهد رسید.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی یزد ادامه داد: دمای هوا در برخی شهرستانها از جمله اردکان، بافق و اشکذر از 40 درجه نیز عبور می کند و به 42 تا 43 درجه می رسد.

وی با بیان اینکه گاریز خنک ترین نقطه استان یزد است، عنوان کرد: دمای هوای در گاریز در این ایام به 29 درجه خواهد رسید.

میرحسینی یادآور شد: یزد امسال بهار و تابستان گرمتری را نسبت به مدت مشابه سال قبل سپری می کند به نحوی که در این روزها، میانگین دما در استان دو تا سه درجه بیشتر از نرمال مدت مشابه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای گرم برای یزدی ها در پیش است/تجربه دمای 43 درجه در بهار

روزهای گرم برای یزدی ها در پیش است/تجربه دمای 43 درجه در بهار