مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-27اقتصادي

دستور «افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه» به شعب تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستور اداری به شعب این سازمان در سراسر کشور اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه را ابلاغ کرد.

- دستور افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه به شعب تامین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستور اداری به شعب این سازمان در سراسر کشور اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دستور اداری صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری آمده است: در اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر پیش بینی بار مالی ناشی از افزایش مدت مرخصی زایمان در لوایح بودجه سنواتی و یا لحاظ کردن به عنوان دیون دولت، توجه واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی را به رعایت نکات زیر جلب می کند: ـ بیمه شدگان زن با ارائه درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه شامل تصویر شناسنامه مادر، گواهی ولادت یا شناسنامه فرزند و گواهی پزشک ذیربط، می توانند در صورت تمایل از افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه بهره مند شوند.

ـ واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی موظفند با رعایت کلیه شرایط قانونی نسبت به صدور سند پرداخت کمک بارداری (مرخصی زایمان) موضوع این دستور اداری و ارسال آن به اداره کل امور مالی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور «افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه» به شعب تامین اجتماعی

دستور «افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه» به شعب تامین اجتماعی