مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-27اقتصادي

526 طرح کشوری به شکل همزمان در حیران آستارا افتتاح شد


با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهور، بزرگترین هتل بین المللی پنج ستاره استان گیلان به همراه 525 طرح میراث در دهکده گردشگری حیران بندر آستارا افتتاح شد.

- دکتر علی اصغر مونسان در حاشیه آیین بهره برداری از هتل مذکور که با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این دهکده توریستی و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: لحظاتی پیش و به شکل همزمان 526 طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حجم سرمایه گذاری 2537 میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این طرح ها اشتغالزایی برای 2697 نفر را در پی دارد، ادامه داد: یکی از بزرگترین پروژه های افتتاح شده هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران آستارا می باشد که به عنوان نگین سبز استان گیلان مطرح است.

وزیر میراث فرهنگی افزود: سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این هتل رقمی معادل 900 میلیارد ریال را هزینه کرده است که پروژه های بزرگ و بی نظیر می باشد.

مونسان با اشاره به اینکه این هتل در 8381 متر مربع و در 5 طبقه احداث شده است، خاطر نشان کرد: در این مجموعه 72 سوییت 60 مترمربعی تا 75 مترمربعی و دو سوییت VIP احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

526 طرح کشوری به شکل همزمان در حیران آستارا افتتاح شد

526 طرح کشوری به شکل همزمان در حیران آستارا افتتاح شد