مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-27اقتصادي

223 زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان ری آزاد شدند


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری با اشاره به آزادی 37 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون، گفت: 223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند.

- محسن حسن پور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در بازدید فرماندار ویژه شهرستان ری از این انجمن که صبح امروز به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان انجام گرفت، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر زندانیان جرایم غیرعمد برخی از مجرمانی که برای بار اول مرتکب جرم می شوند و در حوزه مواد مخدر نیستند را هم آزاد می کند.

وی با بیان اینکه خیران شهرستان ری به طور میانگین برای آزادی هر زندانی در سال حدود 20 میلیون تومان کمک کرده اند، گفت: خیران شهرستان ری در سال 99 با تأمین پنج میلیارد و 993 میلیون تومان توانستند 223 زندانی جرایم غیرعمد شامل 52 زندانی زن و 171 زندانی مرد را آزاد کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز با کمک خیران 37 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که از این تعداد 18 زندانی مرد و 19 زندانی زن بودند.

حسن پور با بیان اینکه هدف اصلی این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و جلوگیری از بزه ها و آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: تمام بودجه انجمن حمایت از زندانیان توسط خیران تأمین می شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

223 زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان ری آزاد شدند

223 زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان ری آزاد شدند