مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-27اقتصادي

خونی تازه در رگ گالری های مشهد


با کاهش شیوع ویروس کرونا و خروج مشهد از وضعیت قرمز، نگارخانه های مشهد از این هفته دوباره به روال فعالیت قبل خود بازگشتند و رونق گرفتند.

- پس از تعطیلی طولانی مدت و فعال نبودن نگارخانه های مشهد در پی تشدید شیوع ویروس کرونا، نگارخانه های سمرقند ، روند و حامی از این هفته بازگشایی شدند و نگارخانه بن بست به عنوان یک گالری جدید در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در ادامه به معرفی برنامه ها و نمایشگاه های حاضر در این گالری ها خواهیم پرداخت.

هُنروَند در گالری حامی نمایشگاه گروهی نقاشی هُنروَند با آثاری از حدیثه بابایی، ساناز شهرکی، پوریا ضیایی، نیلوفر شهیدی، شقایق مرادیان، ویدا نجاری، آسیه برقرار، تکتم کوزه گر، میلاد اسماعیلیان فرد، ملیکا صبوری، زینب رسولی فرد، مبینا مدنی فرد، زهرا شاهدی، سید امیر هاشم سعیدی نسب، بهجت شهراد شهری، نگین جهانی، بهاره قاضی، فرنگیس مسیبی، اعظم ذاکری، سارا سیستانی، مریم رحمتی از چهارشنبه، 5 خردادماه، در گالری حامی، واقع در خیابان لادن 7 آغاز شده و تا 7 خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 17 تا 20 خواهد بود و طبق گفته صفحه مجازی نگارخانه حامی، هنردوستان باید با هماهنگی و تعیین وقت قبلی جهت بازدید و خرید آثار، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این نگارخانه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونی تازه در رگ گالری های مشهد

خونی تازه در رگ گالری های مشهد