مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-27اقتصادي

اشتغال زایی برای 70 نفر در آستارا با افتتاح هتل 5 ستاره حیران


با افتتاح فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران و بهره برداری کامل از هتل فوق برای 70 نفر اشتغال زایی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فاز نخست هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران این شهرستان هم زمان با 526 طرح ملی با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت ویدئوکنفرانس در مجتمع گردشگری و تفریحی تله کابین حیران موردبهره داری قرار گرفت.

  علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه امروز به صورت ویدئوکنفرانس با شخص رییس جمهور، 526 طرح میراث فرهنگی با اعتباری بالغ بر دوهزار 537 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: با افتتاح ابن تعداد طرح، برای دوهزار  697 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

احمدعلی رستمی سرمایه گذار طرح گردشگری تفریحی تله کابین حیران آستارا میزان اعتبار هزینه شده جهت بهره برداری از هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران را در دو فاز 90 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: پس از تکمیل و بهره برداری کامل از هتل فوق برای 70 نفر اشتغال زایی صورت می گیرد.

مجتبی آب روشن سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آستارا نیز متراژ هتل پنج ستاره دهکده گردشگری حیران این شهرستان را هشت هزار و 381 مترمربع دانست و اظهار کرد: هتل فوق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 70 نفر در آستارا با افتتاح هتل 5 ستاره حیران

اشتغال زایی برای 70 نفر در آستارا با افتتاح هتل 5 ستاره حیران