مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-27اقتصادي

اجرای طرح سیستم روشنایی در 3 محور مواصلاتی قم


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال ، سه محور قدیم قم – تهران ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جعفر اویسی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری سوانح با اجرای سه طرح سیستم روشنایی در سطح راههای استان قم خبر داد و گفت: پروژه نخست، اجرا و تکمیل طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان - راهجرد است که طول مسیر 32 کیلومتر است.

وی افزود: اجرای طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان - راهجرد، در زمره طرح هایی است که طی سنوات گذشته عملیاتی شده و به دلیل افزایش یکباره بهای تجهیزات و دیگر خدمات مورد نیاز، متاسفانه ادامه و تکمیل طرح امکان پذیر نبود.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم افزود: با توجه به ضرورت اجرای طرح که از مطالبات جدی رانندگان است، نسبت به پی گیری موضوع اقدام و خوشبختانه از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شد.

اویسی در خصوص اجرای طرح سیستم روشنایی در دو محور دیگر اظهار کرد: در قالب این طرح، پروژه ناتمام سیستم روشنایی محور قدیم قم – تهران (تقاطع شهرک صنعتی شکوهیه ) در دست اجرا و تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سیستم روشنایی در 3 محور مواصلاتی قم

اجرای طرح سیستم روشنایی در 3 محور مواصلاتی قم