مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-27سياسي

ضرب و شتم قرق بانان افزایش یافته است/ گستاخی قانون گریزان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی بابیان اینکه طی دو سال گذشته تعرض به منابع طبیعی با ضرب و شتم قرق بانان فزونی داشته است، گفت: وضعیت قرقبان ها نسبت به وسعت جغرافیایی مناسب نیست.

- ، ضمن بیان اینکه پیگیری وضعیت ولی نادری قرقبان آسیب دیده کالپوش میامی با عیادت از وی در حال انجام است، ابراز داشت: درهرحال بحث تعرض به عرصه منابع طبیعی و تخلفاتی که در این زمینه وجود دارد اگر نیرو بخواهد مقاومت کند افراد جسور قانون گریز با آن ها درگیر شده و مشکلات و آسیب برای این افراد ایجاد می کنند.

وی ضمن بیان اینکه طی دو سال گذشته موارد بسیاری از این قبیل در سطح کشور گزارش شده است، افزود: در این مورد متخلف بی رحمانه تر با نیروی قرق بان برخورد و ایشان را مورد ضرب و شتم قرار داده که امیدواریم مشکلی برای پای این قرقبان ایجاد نشود و به زودی از بیمارستان مرخص شوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در پاسخ به این پرسش که وضعیت قرقبان های کشور و کمیتشان نسبت به وسعت جغرافیایی که تحت پوشش دارند، چگونه است، ابراز داشت: اگر بخواهیم پوشش صددرصدی جامعه را داشته باشیم باید امکانات تکنولوژی روز و نیرویی افزایش یابد که با توجه به اعتبارات و وضعیت اقتصادی مقدور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم قرق بانان افزایش یافته است/ گستاخی قانون گریزان

ضرب و شتم قرق بانان افزایش یافته است/ گستاخی قانون گریزان