مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-27اقتصادي

101 واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگردانده می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال 101 واحد تولیدی صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگردانی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال 101 واحد تولیدی صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگردانی خواهد شد.

غلامرضا بابایی افزود: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است 101 واحد تولیدی صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگردانی خواهد شد.

وی افزود: در سال جدید با تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام صنعتی پیش بینی می شود 180 فقره پروانه بهره برداری با اشتغالزایی مستقیم برای 2700 نفر در استان صادر شود.

بابایی تصریح کرد: با افزایش حجم و صادرات تنوع محصولات صادراتی به کشورهای مختلف بخصوص 15 کشور همسایه و هند و چین شاهد افزایش صادرات غیر نفتی از استان باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: در خصوص معادن و استفاده از مزیت های معدنی استان امسال 40 معدن جدید به بهره برداری خواهد رسید و همچنین 7 معدن راکد نیز احیاء و فعال سازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صمت استان، بابایی خاطر نشان کرد: امسال در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های بازرگانی و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگردانده می شود

101 واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگردانده می شود