مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-27سياسي

دسترسی مردم به مسؤولان قضایی کرمانشاه بدون مانع و واسطه باشد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مردم استان بی هیچ واسطه ای می توانند با رییس کل و مسؤولان قضایی استان ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند.

- دکتر توسلی زاده: تهاجم فرهنگی و تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی بی اثر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده امروز در جلسه با نیروهای ارزشی، انقلابی و فرهنگی استان در خصوص موضوع فرهنگ سازی در استان، اظهار داشت: جبهه شبانه روزی درخواست ها، مشکلات و دغدغه های مردم استان ثبت شده و توسط مسؤول مربوطه در دستور رسیدگی قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: ما معتقدیم 2 میلیون کرمانشاهی باید در امر صلح و سازش پیش قدم باشند و به نقطه ای برسیم که هیچ پرونده ای در مورد مسائل کم اهمیت در دادگستری تشکیل نشود.

توسلی زاده در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور موثر مهمانان برنامه، همه مردم و مسؤولان استان را به ترویج و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت، و توصیه کرد همه با توجه به معیارها و شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی مردم به مسؤولان قضایی کرمانشاه بدون مانع و واسطه باشد

دسترسی مردم به مسؤولان قضایی کرمانشاه بدون مانع و واسطه باشد