مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-27ورزشي

رییس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان مشخص شد


مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان برگزار و رییس این هیأت ورزشی مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون توسعه امور ورزش برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضور 5 کاندیدا برگزار شد، امیرحسین زمانی، سید عباس صفوی، امیرحسین صمدانی، آرش ظفریان، مجید قربانی، در این هیأت ثبت نام کرده بودند.

در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان سید عباس صفوی، آرش ظفریان، مجید قربانی حضور پیدا نکردند؛ امیرحسین صمدانی و امیرحسین زمانی صحبت هایی در خصوص برنامه خود ارائه داد و بعد از آن انتخابات برگزار شد.

  بین اعضایی که حضور داشتند رای گیری شد و امیرحسین صمدانی با 8 رای از 15 رای ماخوذه به عنوان رییس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان انتخاب شد،زمانی نیز 7 رای بدست آورد.

احتمال راهیابی ورزشکاران بولینگ و بیلیارد در المپیک زیاد است اسکندری پس از رأی گیری اظهار داشت: امروز شاهد 97 مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد هستیم؛ در رنک جهانی مقام دوم را در بخش آقایان و نهم در بخش بانوان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان مشخص شد

رییس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان مشخص شد