مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-27سياسي

سالانه 40 هزار مهاجرت به البرز صورت می گیرد


مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز گفت: سالانه بیش از 40 هزار نفر به جمعیت استان از طریق مهاجرت افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر بیننده در دومین روز از کنفرانس تخصصی حقوق کودک که با هدف گفتمان سازی ویژه کنشکران دولتی و غیر دولتی البرز به صورت مجازی برگزار شد، افزود: اگر پروژه همت را ملی می بینیم انتظار می رود در مورد درمان آسیب های اجتماعی البرز نیز با نگاه ملی ورود نماییم.

وی با بیان اینکه عامل آسیب اجتماعی استان البرز متفاوت با سایر استان ها است، گفت: سالانه بیش از چهل هزار نفر به جمعیت استان از طریق مهاجرت افزوده می شود و در واقع استان البرز از آسیب های اجتماعی سرریز سایر استان ها نیز متأثر می شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز افزود: قطعاً اعتبارات استانی در پاسخ به ابعاد مسئله آسیب های اجتماعی پاسخگو نیست.

بیننده در کنفرانس تخصصی حقوق کودک البرز با تشریح اقدامات مجموعه دولت در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابان استان حفظ کرامت انسانی و عزت نفس کودکان و پرهیز از برخورد قضایی و انتظامی با کودکان کار غیر سازماندهی شده را از اصول سیاست های حوزه اجتماعی عنوان کرد، افزود: 25 درصد از کودکان کار استان ایرانی هستند که در صدد هستیم با همکاری شهرداری و دستگاه های متولی دولتی و استفاده از ظرفیت سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 40 هزار مهاجرت به البرز صورت می گیرد

سالانه 40 هزار مهاجرت به البرز صورت می گیرد