مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-27سياسي

هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در شورای تامین استان تاکید شده که هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی ستاد انتخابات کشور به استان ها ابلاغ شود که تاکنون این امر ابلاغ نشده و به محض ابلاغ، اطلاع رسانی می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه عمده ترین بخش نارضایتی های اجتماعی در منطقه بحث اشتغال است، تصریح کرد: در شورای تأمین استان تأکید شده که هیچ شرکتی حق اخراج هیچ نیرویی را نخواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: به واسطه فاصله طبقاتی زیاد، خرید برای قشر ضعیف جامعه بسیار سخت است که باید نظارت دقیق بر بازار انجام و با متخلفان و گران فروشان برخورد شود.

افزایش بیش از 10 درصد شعب اخذ رأی در ماهشهر سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: 234 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ثبت نام کردند که مجموع آن نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

فریدون بندری افزود: با بررسی صلاحیت نامزدها، 197 نفر در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر تأیید و نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر هستند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه 247 نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستا کاندیدا شدند، گفت: تعداد شعبات اخذ رأی در بندر ماهشهر نسبت به دوره گذشته، 10 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد

هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد