مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-27سياسي

نخبگان از خواب نا امیدی بیدار شوند


قزوین_ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: امروز اگر رهبر تاکید می کند انتخابات لیله القدر کشور است یعنی نخبگان و مردمی که در بستر نا امیدی به خواب رفته اند بیدار شوند.

- حجت الاسلام سید مهدی خضری در همایش ستاد تواصی پیرامون تقویت زنجیره تواصی که پیش از ظهر پنج شنبه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ما امروز با لیله القدر انقلاب برای تعیین سرنوشت کشور مواجه هستیم که در این میان دشمن تلاش می کند تا نتایج ده ساله را در این یک ماه بر داشت لیله القدر انتخابات و ما باید تلاش کنیم در این یک ماه کوتاهی های انجام شده را جبران کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: هم اکنون ما در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم اما در همین شرایط توانستیم در کنار دیوارهای اسراییل و چه بسا از دیوار اسراییل هم بالا رفته ایم اما هنوز هم مردم خوشحال نیستند.

وی افزود: دلیل اینکه ما با وجود ظرفیت ها و پیشرفت های چشمگیر هنوز احساس ناامیدی و یاس می کنیم این است که ما در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفته ایم.

این مسئول ابراز کرد: تصمیم گیری شورا نگهبان براساس قانون است که ذیل ان افراد مفسد و مسئله و پرونده دار را رد کردند که در ادامه دیدیم که حتی جریان های انقلابی نیز نقدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان از خواب نا امیدی بیدار شوند

نخبگان از خواب نا امیدی بیدار شوند