مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-27سياسي

آخرین خبرها از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات به تعداد نیروهای ایثارگر شرکتی و قراردادی خود چارت سازمانی پیش بینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران پیش از ظهر امروز با دستور کار تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی و قراردادی شاغل در دستگاه های اجرایی، کمک هزینه ازدواج فرزندان شاهد و ایثارگر و تدوین دانش نامه دفاع مقدس برگزار شد.

آذر صفایی در خصوص دستور کار جلسات این نشست گفت: ادارات به تعداد نیروهای ایثارگر شرکتی و قراردادی خود چارت سازمانی پیش بینی کنند و بعد از ابلاغ قانون، تبدیل وضعیت ایثارگران نهایی شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع  استانداری کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: اداراتی که در این خصوص کوتاهی کنند با آنها برخورد می شود.

وی در خصوص دستور کار دوم این نشست مبنی بر پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان شهدا و ایثارگر عنوان کرد: نباید هیچ اجحافی در این زمینه به فرزندان شهدا و ایثارگر استان انجام شود.

این مسئول با اشاره به تدوین دانش نامه استانی دفاع مقدس گفت: مشاوران امور ایثارگران ادارات به عنوان نمایندگان، پیگیر  تدوین دانش نامه باشند و با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همکاری کنند چرا که ادارات تکلیف دارند خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس را ثبت،ضبط و مستندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد

آخرین خبرها از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد