مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-27اقتصادي

آزادی 17 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در مراسم جشن گلریزان کردستان


تعداد 34 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همت خیرین مشارکت هنرمندان مردمی کشور از زندان آزاد شدند.

- ایسنا/کردستان تعداد 34 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همت خیرین مشارکت هنرمندان مردمی کشور از زندان آزاد شدند.

در پیش از ظهر امروز تعداد 17 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی با مشارکت خیرین و مبالغ کمک های اهدایی و نوع دوستانه خیرین در مراسم گلریزان ماه رمضان و همچنین کمک اهدایی دو میلیارد و پانصد میلیونی ریالی شرکت سرمایه گذاری امید و همچنین سهم مشارکت خیر خواهانه بالغ بر چهارصد میلیون ریالی هنرمند مردمی کشور، محسن چاوشی که با برگزاری جشن گلریزان مجازی به یاری زندانیان بدهکار مالی و تصادفات غیر عمد پرداخت با تصویب هیئت امناء ستاد دیه از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

فتحی مدیرکل زندان های استان و نایب رییس هیئت امناء ستاد دیه ضمن تقدیر از همراهی و حماسه رمضانی مردم نوع دوست کردستانی و مشارکت قابل توجه مسئولین و ارگان های حمایتی و پوشش خبری و گسترده صدا و سیمای مرکز استان در تحقق اهداف انسانی ستاد مردمی دیه، اظهار کرد: به فضل پروردگار استان کردستان با همت خیرین، بازاریان، اصناف و صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 17 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در مراسم جشن گلریزان کردستان

آزادی 17 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در مراسم جشن گلریزان کردستان