مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-27سياسي

بازدید و سرکشی از خانواده 8 زندانی شهر زلزله زده سی سخت


مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از خیرین همزمان با روز نسیم مهر روز حمایت از خانواده های زندانیان از خانواده های زندانیان نیازمند شهر سی سخت بازدید کردند.

- منصور بیژنی در حاشیه این بازدید افزود: با هدف توجه بیشتر عموم به مشکلات خانواده های زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از این قشر این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی سند گویایی بر ضرورت حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده های آنان است.

وی تصریح کرد: در اجرای امر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و برنامه های سازمان زندان ها جهت کمک به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های زندانیان که قشر آسیب پذیر جامعه هستند، بازدید هفتگی از چند خانواده در معیت مسؤلین قضایی و دیگر مسئولین استانی اجرا می شود.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سرکشی از هشت خانواده زندانیانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت امام رضا در روز نسیم مهر و اهداء بسته های معیشتی و کارت هدیه به همراه مدیرکل امور بانوان و جمعی از خیرین مؤسسه خیریه غدیر از تهران برنامه این روز بود که در بازدید از خانواده ها در شهر سی سخت صورت گرفت.

بیژنی تأکید کرد: خانواده های زندانیان جرمی مرتکب نشده اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید و سرکشی از خانواده 8 زندانی شهر زلزله زده سی سخت

بازدید و سرکشی از خانواده 8 زندانی شهر زلزله زده سی سخت