مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-27سياسي

رقابت های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشد


رقابت های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشد و کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی به ویژه در مناظره ها خود را موظف به رعایت حداکثری اخلاق انتخاباتی بدانند.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست مجازی اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در کلامی نورانی هدف و فلسفه بعث خود در جامعه را نهادینه کردن اخلاق معرفی می کند و هدف اسلام نیز رعایت و ترویج اخلاق است و در صورتی که جامعه ای بخواهد به اهداف مهم خود دست یابد باید اخلاق در آن جامعه نهادینه شود ولی جامعه ای بدون اخلاق جامعه انسانی نخواهد بود.

امام جمعه گناوه افزود: جمهوریت یکی از عناصر مهم تشکیل دهنده نظام مقدس اسلامی است که در جهت عینیت بخشیدن به آن همه ساله انتخابات مهم و متعددی برگزار می شود و مقام های عالی رتبه و منصب های مهمی به وسیله مردم باواسطه یا بدون واسطه انتخاب می شوند.

وی گفت: در هر انتخابات افراد و گروه های مختلف با اهداف و افکار متفاوت می کوشند با ارائه شایستگی های خود در رقابتی طاقت فرسا آرا مردم را از آن خود کنند تا توفیق هر چه بیشتر خدمت به مردم و نظام اسلامی و رضای خدا را به دست آورند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: به همین دلیل از آغاز تا پایان تبلیغات و از شکست یا پیروزی تا پس از آن گروه ها، افراد، نامزدها و هواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشد

رقابت های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشد