مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-27اقتصادي

خرسندی وزیر ارتباطات از زیر ساخت های توسعه یافته کیش


وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی از گزارش های مثبت مسؤولان جزیره کیش گفت: کیش، از مدل خوب و توسعه یافته ای برخوردار است و استفاده از دانش اشتراکی برای کاهش هزینه ها و بالا بردن خدمات یکی از امتیازات ویژه ای به شمار می رود که به درستی از آن بهره برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای فناوری اطلاعات و وزارت اقتصاد کشور برای تبدیل کیش به محور صرافی ارز دیجیتال در منطقه و نه تنها در کیش انجام شود تا با ضوابطی بسیار آسان و ارائه تسهیلاتی ویژه مانند عدم مالیات، به عنوان یک دارایی به توسعه کیش که اقتصاد گردشگری آن آسیب دیده است، بیانجامد و به محور توسعه جزیره تبدیل شود.

آذری جهرمی با اشاره به احداث کانال های فیبر نوری و همچنین دکل های مخابراتی در کیش، ادامه داد: مشکل تداخل (نویز) و تاثیر امواج کشورهای همسایه به دلیل رطوبت هوا بر شبکه های ارتباطی کیش از جمله مواردی است که باید بررسی و برطرف گردد.

وزیر ارتباطات افزود: توسعه vdsl در کیش بسیار خوب اتفاق افتاده و اینترنت 3G و4G نیز بسیار خوب پیش رفته است و باید با سرمایه گذاری مشترک، 5G نیز به بهره برداری گسترده برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرسندی وزیر ارتباطات از زیر ساخت های توسعه یافته کیش

خرسندی وزیر ارتباطات از زیر ساخت های توسعه یافته کیش