مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-27اقتصادي

اختصاص 120 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از اختصاص 120 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی استان در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش ظهر امروز در اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان اظهار کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور همکاران این شرکت، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مقرر شد، 120 میلیون لیتر سوخت بر اساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات به بخش کشاورزی استان اختصاص یابد.

وی اشاره به اهمیت طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی و بیان این مطلب که تحویل سوخت منوط به پلاک گذاری ادوات کشاورزی و ثبت نام در سامانه صدف((https://newtejaratasan.

niopdc.

ir)) است، افزود: بر اساس آمار ارائه شده توسط همکاران جهاد کشاورزی تاکنون پلاک گذاری 90 درصد از ادوات کشاورزی استان انجام شده است.

وی از فعالیت بیش از 29 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در بخش کشاورزی استان خبر داد و بیان کرد: در سال جاری 117 میلیون لیتر سوخت برای ادوات کشاورزی اختصاص یافته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: باتوجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی، سهمیه اختصاص یافته در کارت های بانکی صاحبان ادوات کشاورزی شارژ می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی کردستان

اختصاص 120 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی کردستان