مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-27سياسي

آموزه های اخلاقی و دینی در تبلیغات انتخابات مد نظر کاندیداها باشد


آموزه های اخلاقی و دینی در تبلیغات انتخابات مد نظر کاندیداها باشد.

- ، محمدرضا طالبی نژاد ظهر دوشنبه در نشست مجازی اخلاق انتخاباتی، انتخابات اخلاقی دانشگاه پیام نور گناوه اظهار داشت: زمان انتخابات در همه کشورها فصل بروز سلایق و تفاوت آرا است اگر چه انتظار می رود که در جامعه ای که مزین به آموزه های دینی، اسلامی و اخلاقی است در انتخابات نیز شاهد رعایت این آموزه های دینی، اخلاقی و فرهنگی باشیم.

وی افزود: اخلاق انتخاباتی به معنای این است که توجه داشته باشیم می توان به گونه ای روابط، مناسبت ها و رفتارها را در ایام انتخابات بین کاندیداها تنظیم کرد که در عین رقابت، رفاقت هم وجود داشته باشد چون فرض بر این است که کاندیداها برای قبول یک مسئولیت و انجام یک وظیفه پا به میدان گذاشته اند که با این دیدگاه و هدف نه تنها رفاقت کم نمی شود بلکه باید به گونه ای رقابت را پیش برد که منجر به رفاقت و صمیمیت و همدلی شود.

وی گفت: از سوی دیگر باید چارچوب های قانونی و عرفی لازم را هم رعایت کرد تا بتوان خود را در ترازی که بتوان گفت اخلاق انتخاباتی رعایت شده و انتخابات اخلاقی برگزار شده است قرار داد.

وی گفت: قانون ابزارها و معانی و چارچوب ها و تعریف هایی را در نظر گرفته به ویژه الان که رقابت ها زودتر و قبل از زمان رسمی تبلیغات به خصوص در بستر فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های اخلاقی و دینی در تبلیغات انتخابات مد نظر کاندیداها باشد

آموزه های اخلاقی و دینی در تبلیغات انتخابات مد نظر کاندیداها باشد