مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-27اقتصادي

تسریع در روند اجرایی جاده لیکک به جایزان


فرماندار بهمیی از ادامه عملیات اجرایی جاده لیکک به جایزان خبر داد و گفت: با احداث جاده ارتباطی شهرستان بهمیی از بن بست خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی،  فرماندار شهرستان بهمیی در جمع خبرنگاران از ادامه عملیات اجرایی جاده لیکک به جایزان خبر داد و گفت: عدم صدور مجوزبرای این پروژه، در گذشته مشکلاتی را به ویژه در بحث تملک اراضی ایجاد کرده بود.

حکمت الله سنایی گفت: با اخذ این مجوز، علاوه بر اعتبارات نفت، امکان تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی نیز فراهم می شود و عملیات اجرایی این پروژه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

فرماندار بهمیی با اعلام این خبر، از حمایت و همکاری دکتر حاجی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دکتر شهابی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکر کرد.

سنایی گفت :با اجرای پروژه جاده ارتباطی لیکک به جایزان، شهرستان بهمیی و لیکک مرکز این شهرستان در مسیر ترانزیتی و کریدور شمال و مرکز به جنوب کشور قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان بهمیی گفت:  این مسیر در نزدیکی جایزان (دهستان قلمود) به جاده امیدیه، ماهشهر و آبادان وصل می شود و از طرف لیکک پس از اتصال به شهر تشان به جاده ارتباطی تشان- لنده و پاتاوه متصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند اجرایی جاده لیکک به جایزان

تسریع در روند اجرایی جاده لیکک به جایزان