مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:052021-05-27اجتماعي

پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در فارس رونمایی شد


پایگاه جامع سند تحول بنیادین توسط این اداره کل راه اندازی شده و برای تمام اندیشمندان و علاقه مندان حوزه تعلیم و تربیت و عموم مردم قابل دسترسی است.

- ، فرهاد اسماعیلی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم رونمایی از پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در شیراز عنوان کرد: این سامانه به منظور تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین و کمک به اجرای هر چه بهتر این سند راه اندازی شده است.

او افزود: این سایت دارای بخش های مختلفی شامل کتاب ها، مقاله ها، پایان نامه ها، رساله های دکترا، رویدادهای مختلف مرتبط با سند تحول بنیادین و فیلم های حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سایت امکان ارتباط دوسویه و تعاملی وجود دارد، گفت: افراد می توانند هر فکر و ایده ای مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین دارند در قالب مقاله در این سایت به اشتراک بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در این سایت دوره های آموزشی پیش بینی شده که متقاضیان می توانند در این دوره ها ثبت نام و شرکت کنند همچنین رویدادهای مختلفی که در سطح کشور برگزار می شود در این سایت به صورت پخش زنده و آفلاین در دسترس عموم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در فارس رونمایی شد

پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در فارس رونمایی شد