مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:052021-05-27ورزشي

شاه زمانی، رییس جدید هیأت اتومبیلرانی اصفهان شد


مجمع انتخاباتی هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برگزار و رییس این هیأت ورزشی مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و نایب رییس هیأت برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارداستان اصفهان با حضور 8 کاندیدا برگزار شد، مسعود اسدالله نجفی، ابوالفضل توکلی، ایمان زیرک، شهرام شاه زمانی، مهدی صحافی پورفرد، محمدرضا غزنوی، محمد قدیری و شاهین ملک زاده برای ریاست این هیأت ثبت نام کرده بودند.

در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان محمدرضا غزنوی، محمد قدیری و شاهین ملک زاده حضور پیدا نکردند؛ نجفی به نفع بقیه و صحافی پورفرد و به نفع شاهزمانی و زیرک کنار رفتند صحبت هایی در خصوص برنامه خود ارائه داد و بعد از آن انتخابات برگزار شد.

  بین اعضایی که حضور داشتند رای گیری شد و شاهزمانی با 7 و زیرک با 6 رای از  17 رای ماخوذه به دور دوم رفتند و ایمان توکلی نیز 4 رای بدست آورد.

رای گیری مجدد در دور دوم برگزار شد که شاهزمانی با کسثب 8 رای از 17 رای گرفته شده، برای 4 سال دیگر  رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان انتخاب شد،نیز  رای بدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه زمانی، رییس جدید هیأت اتومبیلرانی اصفهان شد

شاه زمانی، رییس جدید هیأت اتومبیلرانی اصفهان شد