مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-27ورزشي

یک پروژه بعد از 15 سال در دانشگاه اصفهان بهره برداری شد


پروژه ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان بعد از 15 سال به بهره برداری رسید.

- ، هوشنگ طالبی در آیین بهره برداری از ورزشگاه چند منظوره ولایت دانشگاه اصفهان که با حضور محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد با بیان اینکه حداقل در دوره چهار رییس جمهور و چندین برابر وزیر خدمتگزار بوده ام، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید دید وسیعی نسبت به دانشگاه های بزرگ بود و توسعه فضای دانشگاهی مصداقی بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه هزینه در دانشگاه ها در واقع سرمایه گذاری است، اضافه کرد: کارکنان و اعضای هیئت علمی نیز در این دولت در زمینه حقوق و مزایا شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده اند.

رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان تاکنون صدها هزار فارغ التحصیل داشته است، گفت: این دانشگاه جز پنج دانشگاه برتر کشور است و این امر مایه افتخار ماست که در استان اصفهان دانشگاه های برتر کشور وجود دارند.

شورای استانی تدوین طرح آمایش دانشگاهی در اصفهان تشکیل شد وی با اشاره به تشکیل شورای استانی تدوین طرح آمایش فضای دانشگاهی در اصفهان ابراز داشت: استان اصفهان بعد از تهران دارای رتبه دوم آموزش عالی در کشور است.

طالبی با بیان اینکه طی هشت سال گذشته وضعیت رو به بهبودی را در شاخص های آموزشی در دانشگاه اصفهان داشته ایم، گفت: این دانشگاه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پروژه بعد از 15 سال در دانشگاه اصفهان بهره برداری شد

یک پروژه بعد از 15 سال در دانشگاه اصفهان بهره برداری شد