مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-27فرهنگي

در نخستین روز سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امسال به غیر از پردیس چارسو که همچون سال های گذشته به عنوان کاخ جشنواره میزبان مخاطبان جشنواره جهانی است، - جشنواره جهانی فیلم فجر، سی وهشتمین دوره برگزاری خود را به رغم ملاحظات و محدودیت های کرونایی، با شور و حال همیشگی آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امسال به غیر از پردیس چارسو که همچون سال های گذشته به عنوان کاخ جشنواره میزبان مخاطبان جشنواره جهانی است، در راستای رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی سالن های یک و دو سینما آزادی و سالن روباز سینما کانون نیز به ظرفیت میزبانی جشنواره اضافه شده اند.

دیروز چهارشنبه 5 خرداد و همزمان با نخستین روز از برگزاری جشنواره، مهمترین وجه تمایز حال و هوای جشنواره با دوره های گذشته، اجرای کامل ملاحظات بهداشتی در راستای شعار ایمن برگزار می کنیم از سوی برگزارکنندگان و مخاطبان جشنواره بود.

در تمامی سالن های سینما و محوطه های پردیس چارسو، استفاده از ماسک الزامی ست، مواد ضدعفونی کننده تعبیه شده و در دسترس مخاطبان قرار دارد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در تمامی سالن های نمایش فیلم، هر فرد، با فاصله یک یا دو صندلی از دیگر تماشاگران مستقر می شود و به تماشای فیلم می نشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین روز سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر چه گذشت؟

در نخستین روز سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر چه گذشت؟