مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 16:452021-05-27اقتصادي

عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی بر لزوم توجیه و فرهنگ سازی جهت حرکت جمعی و گروهی برای تحقق این امر تاکید کرد.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مطرح کرد عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی بر لزوم توجیه و فرهنگ سازی جهت حرکت جمعی و گروهی برای تحقق این امر تاکید کرد.

اولین جلسه کمیته کارشناسی امکان سنجی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در استان در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در ابتدای این جلسه گفت: بحث ایجاد کنسرسیوم و زنجیره های تولید و صادرات را از سال ها قبل از مراجع رسمی پی گیری کرده ایم و در وهله اول برای دو گروه کالایی مجوزهایی اخذ شده است و حالا در مرحله عملیاتی و اجرایی آن با بخش خصوصی استان هستیم.

وی ادامه داد: باید با فراخوان عمومی برای تولیدکنندگان استان در جهت توجیه و فرهنگ سازی حرکت جمعی و گروهی ایجاد کنسرسیوم تلاش کرده و سپس با ارائه نمونه محصول تولیدکنندگان استان و تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی

عدم وجود جایگاه قانونی برای ایجاد کنسرسیوم در آذربایجان شرقی