مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 16:452021-05-27حوادث

واژگونی لودر در حومه مشهد بار دیگر حادثه آفرید


مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد با اشاره به واژگونی یکدستگاه لودر در حومه این شهر، گفت: با تلاش آتش نشانان راننده محبوس شده از لابلای آهن پاره ها نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم علی محمد کاظمی از وقوع حادثه دلخراش منجر به جراحت و محبوسی راننده میانسال یک دستگاه لودر حین کار در حومه مشهد خبر داد.

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه 125آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های 8و38 این سازمان را به محل حادثه در جاده کلات، حوالی روستای معین آباد اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شده که راننده آن در درون وسیله نقلیه گرفتار شده است.

کاظمی ابراز کرد: آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی در عملیاتی تخصصی و پیچیده تحت نظارت تکنسین های اورژانس فرد محبوس شده را از لابه لای آهن پاره های این لودر رها سازی و این مرد را برای انتقال به بیمارستان تحویل خودرو آمبولانس دادند و عملیات خود را به پایان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی لودر در حومه مشهد بار دیگر حادثه آفرید

واژگونی لودر در حومه مشهد بار دیگر حادثه آفرید