مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-27سياسي

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی است/ قطع برق ادارات پرمصرف


شرکت توزیع برق استان یک ارزیابی از میزان مصرف ادارات در سطح استان انجام دهد و میزان مصرف هر اداره به آنها ابلاغ شود، به دستگاه های پر مصرف ابتدا تذکر و اخطار داده شود و سپس برق ادارات پرمصرف قطع شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: شرکت توزیع برق استان یک ارزیابی از میزان مصرف ادارات در سطح استان انجام دهد و میزان مصرف هر اداره به آنها ابلاغ شود، به دستگاه های پر مصرف ابتدا تذکر و اخطار داده شود و سپس برق ادارات پرمصرف قطع شود.

ارسلان زارع عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدا و رزمندگان، اظهار کرد: اقتدار، عزت، سربلندی، آزادی این ملت و مجاهدت های امام(ره) کشتی انقلاب در تلاطم مواج دریای تحولات منطقه ای و جهانی از دهه 70 هجری تاکنون با رهبری های داهیانه بنیان گذار فقید و رهبر انقلاب بیمه شده و به واسطه استفاده از مهم ترین رکن یعنی اقتدار و قدرت استمرار یافته است.

استاندار گیلان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استمرار و اقتدار نظام مرهون همت این ملت بزرگ، وحدت، انسجام و همدلی آنها بوده است.

زارع با بیان اینکه توکل و اعتقاد به خدا، ایدئولوژی اسلامی و مردم سالاری دینی از ارکان موثر در این پیروزی است، گفت: قطعا باید قدر این کشور سربلند و نظام مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی است/ قطع برق ادارات پرمصرف

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی است/ قطع برق ادارات پرمصرف