مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 17:402021-05-27بين الملل

نفوذی ها فرمانده میدانی حشد را ربودند/ «قاسم مصلح»؛ خاری در گلوی اشغالگران


جنبش نُجَباء تعرض به یکی از فرماندهان میدانی بسیج مردمی عراق از سوی دستگاه امنیتی وابسته به دولت موقت را حاکی از نفوذ آمریکایی- داعشی- بعثی ارزیابی کرد و ایستادگی قاسم مصلح در برابر نقشه های شوم تروریستی را دلیل این اقدام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء، در پی بازداشت غیرقانونی یکی از فرماندهان میدانی الحشد الشعبی در محور "الانبار" توسط نهادهای امنیتی وابسته به دولت موقت، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء بیانیه ای صادر و این اقدام را محکوم کرد.

در بیانیه مزبور با یادآوری سوابق روشن فرمانده قاسم مصلح در جهاد علیه داعش و آزادسازی مناطق اشغالی، آمده است: او همچنین مرزهای سوریه و عراق را به خاری در گلوی آمریکایی ها تبدیل کرد و جلوی تجاوز آن ها به تمامیت ارضی عراق را گرفت.

مقاومت اسلامی نُجَباء رویکرد فریبکارانه عاملان ربایش این فرمانده الحشد الشعبی را شاهدی بر نفوذ اشغالگران آمریکایی و تفکر بعثی-داعشی در تصمیم گیری سیاسی برشمرد که تجدیدنظر در محاسبات را ایجاب می کند.

در پایان این بیانیه، ضمن نکوهش اقدام نسنجیده دستگاه خاطی، اعلام شده است: با قدرت از تصمیمات لازم الاجرای فرماندهان الحشد الشعبی در این راستا حمایت می کنیم و اجازه نخواهیم داد کشور در دام توطئه دولت های شرور از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذی ها فرمانده میدانی حشد را ربودند/ «قاسم مصلح»؛ خاری در گلوی اشغالگران

نفوذی ها فرمانده میدانی حشد را ربودند/ «قاسم مصلح»؛ خاری در گلوی اشغالگران