مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-28اقتصادي

تولیدی که چراغش حمایت و صادراتی که نتیجه اش شکوفایی اقتصاد است


کارخانه ای با تولید ماهانه 60 تن محصول توانسته علاوه بر اشتغالزایی برای بیش از 25 نفر به کشورهای عراق و افغانستان نیز صادرات داشته باشد و نیازمند حمایت ویژه مسوولین برای تداوم تولیدات و گسترش کارخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارخانه شیر ایلام زاگرس یکی از کارخانه های فعالی است که از سال 86 تولید انبوه خود را شروع و برای بیش از 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است و ماهانه 60 تن تولید محصولات لبنی دارد؛ تولیدی که چراغش حمایت و صادراتی که نتیجه اش شکوفایی اقتصاد است.

اقتصاد به عنوان یکی از مهم ترین مباحث برای جوامع مطرح است و اهمیت این مقوله در تمامی دوران های مختلف بر کسی پوشیده نبوده و نیست، استقلال جامعه و قدرت مقاومت آن در مقابل حوادث طبیعی و اجتماعی، شکوه و عظمت یک جامعه در مقابل جوامع دیگر و ثبات سیاسی آن، بستگی به حل مشکلات و رفع کمبودهای اقتصادی آن جامعه دارد.

در واقع اقتصاد زیر بنای توسعه هر کشور محسوب می شود و باید هر جامعه برای ماندن در صف رقابت با دنیا این عرصه را برای خود تقویت کند، مدل برداری از نوع اقتصادها در دینا متفاوت است و کشور به نحو و طریقی منابع اقتصادی خود و وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی است و فعال کردن چرخه های تولید در کشور است؛ تولیدی که نیازمند حمایت ویژه مسوولین و دستگاه های اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدی که چراغش حمایت و صادراتی که نتیجه اش شکوفایی اقتصاد است

تولیدی که چراغش حمایت و صادراتی که نتیجه اش شکوفایی اقتصاد است