مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-28سياسي

افزایش 3 برابری صفحات مجازی غیر مجاز روانشناسی


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه حدود 3500صفحه ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره غیر قانونی در فضای مجازی توسط این سازمان شناسایی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 3500 صفحه غیر مجاز توسط روانشناس نماها که در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره می کردند توسط این سازمان شناسایی شدند.

به برخی از آنها تذکر و برای بخشی تشکیل پرونده دادیم.

برخی نیز که تخلف محرزی داشتند به دادگاه ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: این افراد تحصیلات روانشناسی و مشاوره ندارند؛ گاها پس از معرفی این افراد به دادگاه ها، منع تعقیب برایشان صادر می شود.

از این رو لازم است هماهنگی میان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی، صدا و سیما و سایر ارگانهای مجری شکل گیرد تا بتوان مقابل فعالیت غیر مجاز روانشناسی و مشاوره ایستاد.

حاتمی با بیان اینکه فعالیت صفحات غیر مجاز روانشناسی و مشاوره در دوران پاندمی کووید 19 نسبت به گذشته حدود سه برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: در این ایام مردم بیشتر از گذشته نیازمند دریافت خدمات روانشناسی و مشاوره بودند و از طرفی نمی توانستند مانند قبل به راحتی به صورت حضوری به روانشناسان مراجعه کنند، افراد غیر متخصص نیز از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری صفحات مجازی غیر مجاز روانشناسی

افزایش 3 برابری صفحات مجازی غیر مجاز روانشناسی