مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-28اقتصادي

تولید روزانه 60 تن محصولات و صادرات به خارج/ سیمرغی که از دل خاکستر بیرون آمده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارخانه شیر ایلام زاگرس یکی از کارخانه های فعالی است که از سال 86 تولید انبوه خود را شروع و برای بیش از 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است و ماهانه 60 تن تولید محصولات لبنی دارد؛ تولیدی که چراغش حمایت و صادراتی که نتیجه اش شکوفایی اقتصاد است.

اقتصاد به عنوان یکی از مهم ترین مباحث برای جوامع مطرح است و اهمیت این مقوله در تمامی دوران های مختلف بر کسی پوشیده نبوده و نیست، استقلال جامعه و قدرت مقاومت آن در مقابل حوادث طبیعی و اجتماعی، شکوه و عظمت یک جامعه در مقابل جوامع دیگر و ثبات سیاسی آن، بستگی به حل مشکلات و رفع کمبودهای اقتصادی آن جامعه دارد.

در واقع اقتصاد زیر بنای توسعه هر کشور محسوب می شود و باید هر جامعه برای ماندن در صف رقابت با دنیا این عرصه را برای خود تقویت کند، مدل برداری از نوع اقتصادها در دینا متفاوت است و کشور به نحو و طریقی منابع اقتصادی خود و وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی است و فعال کردن چرخه های تولید در کشور است؛ تولیدی که نیازمند حمایت ویژه مسوولین و دستگاه های اجرایی است.

حال سوال اینجاست که آیا از این کارخانه هایی که تولید دارند حمایت می شود؟ آیا مشکلات پیشرو حوزه تولید مرتفع می شود؟ آیا در جلسات کارگروه تسهیل این موانع بررسی و برداشته می شوند؟  اشتغالزایی برای بیش از 25 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 60 تن محصولات و صادرات به خارج/ سیمرغی که از دل خاکستر بیرون آمده است

تولید روزانه 60 تن محصولات و صادرات به خارج/ سیمرغی که از دل خاکستر بیرون آمده است