مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-28اجتماعي

کسب مقام برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره پرسش مهر


دانش آموزان فارس با کسب 26 رتبه برتر و فرهنگیان استان نیز با کسب 9 رتبه برتر، موفق به کسب مقام برتر کشوری در جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: در بخش دانش آموزی، فارس با کسب 3 رتبه اول، 11 رتبه دوم و 12 رتبه سوم و فرهنگیان استان نیز با کسب 4 رتبه اول ، 2 رتبه دوم و 3 رتبه سوم موفق به کسب مقام برتر کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس طرح پرسش مهر ریاست جمهوری را  نشانه ای از نقش و جایگاه دانش آموزان، خود ، همکلاسی ها ، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟ مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: پس از طرح این پرسش در پانزدهم شهریور ماه 99، دانش آموزان و معلمان پاسخ های خود را در قالب آثار هنری در 15 رشته و گرایش مختلف در بخش های آفرینش های ادبی ، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی، به دبیرخانه این مسابقات در نواحی و شهرستان های استان فارس  ارسال کردند.

اسماعیلی در تشریح اسامی دانش آموزان منتخب استان فارس در این جشنواره کشوری گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه کشوری  این جشنواره  دانش آموز روژان رستمی در رشته داستان از فسا، دانش آموز  مریم آریا منش در رشته سخنوری از داراب و دانش آموز  ملیکا امامی  در رشته نقاشی از ناحیه یک شیراز موفق به کسب رتبه  اول این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره پرسش مهر

کسب مقام برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره پرسش مهر