موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-28بين الملل

مرگ گوینده بی بی سی بعد از دریافت واکسن ضد کرونای آسترازنکا!


واکسن ض کرونای آسترازنکا همچنان در جهان قربانی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه گاردین، لیزا شو گوینده رادیویی بی سی انگلیس در پی دچار شدن به خون لختگی بعد از دریافت واکسن ضد کرونای آسترازنکا جان خود را از دست داد.

این خبر را خانواده وی اعلام کرد.

خانواده شو با صدور بیانیه ای اعلام کرد که لیزای 44 ساله که از سال 2015 در رادیو بی بی سی فعالیت خود را آغاز کرد یک هفته بعد از تزریق واکسن آسترازنکا دچار سرگیجه شدید شد و چند روز بعد از آن احساس خستگی و بیماری شدید کرد.

در این بیانیه آمده است که لیزا شو هفته پیش در بیمارستان رویال ویکتوریا در شهر نیوکاسل و پس از آن که در اثر خون لختگی و خونریزی در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، درگذشت.

سازمان سلامت دارو در انگلیس ماه جاری میلادی اعلام کرد که به بیشتر افراد بالغ که عمر آنها از 40 سال کمتر است واکسن جایگزین آسترازنکا می دهد زیرا این واکسن در موارد نادری با خون لختگی مرتبط شده است.

در همین حال، پس از ماه ها و بحث و جدل بین شرکت دارویی آسترازنکا و اتحادیه اروپا بر سر تاخیر در تحویل واکسن کووید-19 به کشورهای عضو اتحادیه، دادگاه بررسی این پرونده در بروکسل آغاز شد.

در نخستین جلسه دادگاه، اتحادیه اروپا، شرکت آسترازنکا را متهم کرد که با ارسال دُزهای واکسن به کشورهای دیگر در زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ گوینده بی بی سی بعد از دریافت واکسن ضد کرونای آسترازنکا!

مرگ گوینده بی بی سی بعد از دریافت واکسن ضد کرونای آسترازنکا!