مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-28سياسي

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست


رد صلاحیت فله ای و بی حساب و کتاب شورای نگهبان، دموکراسی در کشور را نابود کرد یعنی ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاد اندیشی نداریم و همه باید تحت الامر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اشرف بروجردی در گفت وگو با ایلنا، در خصوص روند بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: رد صلاحیت فله ای و بی حساب و کتابی که شورای نگهبان انجام داد، دموکراسی در کشور را نابود کرد یعنی ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم و همه باید تحت الامر باشیم.

وی افزود: همچنین اقبال مردم به صندوق های رأی و حمایت از دولت و حاکمیت کاهش پیدا می کند و مردم احساس می کنند که در قفسی گرفتار شده اند و طبیعتاً هر کسی که احساس کند در قفس است، تمایل دارد که قفس را بشکند و خود را نجات دهد بنابراین چنین شرایطی در این حد آسیب زاست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: شورای نگهبان براساس چارچوب و قانون شکل گرفته و هدف از ایجاد این شورا این است که صلاحیت افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، بررسی کند.

همه ما درک می کنیم که یکی از صلاحیت های لازم این است که شخص کاندیدا سلامت فکر و روان داشته باشد که البته ظاهراً به سلامت روان اهمیت نمی دهند.

در دوره دولت نهم و دهم شاهد بودیم که رییس جمهور از لحاظ سلامت روان شخصی نبود که بتوان به او تکیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست

اشرف بروجردی: مملکت متعلق به چند نفر خاص نیست